Monday, December 26, 2005

::The Purpose of Living:


И шо пак истио муабет новогодишна еуфорија демек јаката работа и сите се траштат каде за најлудата ноч абе си ибало мајката најлуда ноч колку полуди сум имал во обични деној ко среда на пр. работен,глуп и досаден, и шо нова година била не сфаќам шојма толку ново во неа истото беше и лани и последните 17 години од мојо живот не ја сфајќам магијата во нештото во то шо ќе се соберат катаљарда луѓе ќе се мрдат,ќе потат и послем ќе земат ќе бројат 10,9,8 итн. ам ако ти е згрешен сато шо важно е да се број?и ќе се радват сите бооо јаката работа знам да бројам од 10 наназад исто ко да шлукаш од ко ќе заврши филмо на кино не сфајќам ај сеа јас да зеам да шлукам од ко ќе заврши некој филм на телевизија и мајка ми сместа да ме однеси на дрога-тест.то се така некој работи неминовни шо се општонародно прифатени иако немат смисла и шоако е нова година демек вгодина ќе биди поарно место да тажиме дека се поблиско е дено ко ќе не смачка астероид from outa space ние се радвам дека дванајсе сато помина вештерката ја нема и јас ќе зеам да бројам баш сега 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 вааааауууу кој ве тркала пред вас дочекаф броење од 10 наназад и претпоставувам и вгодина истио муабет и до кога,не дека не води то негде и така и така ќе умриш па ти сеа број од миљон наназад пак истото ќе биди не ги сфајќам тие работи али ипак има смисла зарди то шо ако ги сфајќаф немаше да јамчам во ова пустелија(wasteland® ) ќе беф унапреден ќе му читаф мејл на некој неписмен ангел или така нешо ај нема везе

П.С.Не знам од кај произлезе ова депресија али баги буди инспирација хехеех бај д веј не е се така црно барем ќе те остат од дома три дена да не се прибериш и нема да ти викат ако се вратиш камен пијан (Поука:always look on the bright side of life;))точка

3 Коментари:

Blogger Evelyn York кажа...

аабе.. точка, запирка стаи мамата.. макар и со зборои, без воздух останаф. шифт/таб чуда праи. нема нешо полошо за читање од збиен блок текст. брееј течна мисла.. :)

3:51 PM  
Blogger ToxicShadow кажа...

абе кај ќе ти текни запирка ил точка јас револтиран качен на тастатура глеам да не ми избега нешо то е sudden strike да ти еам ненадејно хехехе точка

12:34 AM  
Blogger asdf кажа...

Ти давама рака за ова ПСто :)

1:14 PM  

Post a Comment

<< Home